2009 here i come

Hallo

Gott Nytt 2009 säger jag bara. Det här året ska bli det bästa året någonsin för det har jag och eve lovat varann. Förra året började piss, så jag kommer att kämpa för att 2009 ska börja precis tvärt om- superbra. Jag vill inte ens gå tillbaka i tiden och tänka på hur dålig min början av 2008 var. De som känner mig vet vad som hände så jag behöver inte gå in på det. Så snälla 2009, bli bra!

Jag får börja äta godis igen! :D Efter ett helt år med godisförbud så känns det skönt att kunna äta godis igen. Tyvär får jag inte dela med mig den lyckan med eve eftersom hon ska ha godisförbud det här året. -.- It sucks! Men jag ska verkligen hjälpa henne med att lyckas eftersom jag vet hur svårt det är att avstå från det. 

Mina nyårslöften för 2009 är: Inge chips, gå ut mer, verkligen satsa i skolan, bli mer social och jag tror att jag kommer komma på mer löften, men som jag kommer på nu är det de här 4 sakerna. 

Har inte berättat vad som hände på nyår. Lite kortfattat så var jag med släkt och familj. För mig var det faktiskt ganska tråkigt eftersom nästan inga av mina kusiner var där. Så nästa år ska jag fira med vänner och gå ut ngn stans för att fira. 

Hjälp mig gärna med mina nyårslöften, kommer behöva det. :)

P.S. Har ändrat blogg- utseendet till svart och silver (ska det föreställa). Tyckte att det behövdes en förändring.

xoxo     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0