Summering av helgens aktiviteter

Halloj

Har inte skrivit på skit länge, men det är bara för att jag inte suttit vid datan en ända gång sedan jag skrev det senaste inlägget. Har inte varit hemma heller, så det har hänt mycket saker nu de senaste dagarna. Ger er en snabb genomgång om vad som har hänt.

I helgen var min lillebror på hockeycup i Avesta (dalarna). Vi hade pratat lite tidigare om vi ville upp och kolla på när han spelade, eftersom jag tycker att det är kul att kolla när de spelar, men vi hade inte riktigt tid och på lördagen hade vi inte bestämmt ngt. Men när grabbarna skulle spela semifinal på söndagen så åkte vi spontant upp till Avesta och bodde på hotell över en natt och kollade på när de spelade semi och final. De förlorade tyvärr finalen, men vilken match det var! det var riktigt jämnt, men det andra laget vann med 2-1. Melkers lag blev riktigt besvikna och ledsna, men jag tycker att en andra plats är riktigt bra av tolv lag. Så det ska de vara nöjda med.

När vi åkte hem på måndagen ringde Tess och frågade om jag ville komma hem till henne eftersom hon var ensam hemma och hade inget att göra. Så mamma skjutsade dit mig på hemvägen. När jag väl kom till Tess så gjorde vi inte så mkt. Vi typ lyssnade på musik, drack det vi hittade hemma hos henne och kollade på film. Inte mycket mer. Vi var uppe till typ halv 6 på morgonen och med flera timmar av bilåkning i bagaget så somnade jag direkt. 

Dagen efter, alltså på tisdagen, var jag tvungen att åka till centrum. Så jag fick åka från teresa runt 2 för att hinna till centrum innan de stängde. Med till centrum följde Ifrah och hennes kompis Mitra. De var typ också tvungna att köpa något där. Jag kollade i bokshoppen om de hade Breaking Dawn (det är den fjärde boken i Twilight serien) men såklart var den slut på deras lager och såklart på hela bokförlagets lager. Så nu måste jag vänta ännu längre för att läsa den. -.-  Iallafall. När vi varit lite i centrum och fikat lite och så åkte vi hem till Mitra och var där ända tills jag var tvungen att gå hem (för jag hade skola dagen därpå, men de börjar imorrn). Så jag kom väll hem runt 10 och slocknade 11. 

Gick upp halv 7 och hade en riktigt trög första dag i skolan. 

bye bye
xoxo  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0