Ung omsorg

Halloj

Kom för en stund sedan hem ifrån eve som jag varit hos sedan kl 7. Hon fyller år på tisdag men hon och hennes familj firade hennes födelsedag idag. Så hon bjöd dit mig för att äta lite tårta och sånt. Ville inte komma dit tomhänt så jag bakade en kladdkaka till henne. Det var inte det vanliga receptet jag brukar göra, det stog i en bok jag fick i julklapp, och den smakade inte alls som en vanlig kladdkaka brukar smaka. Men alla tyckte att den var god så jag var nöjd.

Imorrn har jag den första fotbollsträningen för året. Ska bli intressant hur många det är som kommer dyka upp. Hoppas att det är många så att vi kommer igång snabbt med att träna som ett lag.

Två timmar senare ska jag på Ung omsorg- kickoffen. Det ska också bli intressant. Har ingen aning om vad vi ska göra men Ifrah sa att vi ska lära känna alla som vi ska jobba med och så. Får se hur det blir.

bye bye
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0