Yes, yes... YES!

Hallu

Idag har det inte hänt så mkt faktiskt. Hade Idrott hela förmiddagen, först teoretiskt sedan praktiskt. På idrotts passet vilade vi och sprang för att kolla våran puls i arbets och viloläge. Helt ok eftersom vi typ bara satt ner förutom när vi skulle springa och gå.

Efter det hade vi lunch och sedan projektuppstart. Såklart ska vi ha ett rymd projekt igen. Det känns som om vi haft det typ en miljon gånger (kanske 4). Men eftersom vi har haft det tidigare kan jag ta mycket gamal fakta jag skrivit och skriva det.

Efter skolan följde eve med mig hem. Vi hade bestämmt att vi skulle baka kladdkaka med det blev inte av för att vi inte hade ngt smör. -.- Så vi käkade lite godis istället och sjöng singstar Disney. 

Hon gick hem för ca 1 timme sedan och nu har jag riktigt tråkigt. Men jag får väll gå upp och kolla på en film.

Juste!!! Jag har fått tag på Breaking Dawn! Shit vad jag är glad. Jag köpte den på en engelsk hemsida och hela alltet (boken och frakt)  kostar typ 150 spänn. Så det är jag riktigt glad över.  Den är på engelska för jag kan inte vänta tills den svenska versionen kommer ut. Men jag tror att jag kommer att köpa den på svenska också när den kommer ut i mars. Föresten för de som undrar så kommer boken på svenska heta Så länge vi båda andas.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0