Jag tycker personligen...

Hallu

Idag hade jag som sagt den första fotbollsträningen för sesongen. Det var faktiskt riktigt skönt att börja träna igen. Men eftersom jag har så himla dålig kondis så blir jag trött så fort. Det var kul att träffa laget igen, även ifall det inte var alla så var det kul att träffa de som var där.

En timme efter träningen var slut var det ung omsorg kick offen. Jag hade inte så mycket tid att duscha och fixa iordning mig och det resulterade i att jag kom 5 min försent. Men som tur var hade de inte börjat än.
Kick offen var faktiskt riktigt kul. Vi var hela tiden med våra team som vi ska jobba med och de hade massa övningar som vi fick lära känna alla i teamet och så. Är riktigt glad över min grupp. Alla verkar trevliga och roliga. Plus att jag har Ifrahs syster som handledare, så det kan inte bli bättre.

Efter kick offen följde eve med hem och vi bakade kladdkaka och kollade på Björn bröder. En riktigt gullig och bra disney film. Jag passade på att sätta på toppar på naglarna eftersom jag köpte de för inte så länge sedan men inte hunnit använda dem. Tycker personligen att jag gjorde ett ganska fint jobb med att sätta på mig dem eftersom det är väldigt pyssligt och krångligt haha. Måste dra och måla ett lager nagellack på dem innan jag går och lägger mig. Så sayonara!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0