Hur lägger man upp egna videor?

Hallu

Idag var en ganska bra men ändå slö dag. Plut att jag var trött hela dagen, s¨det var nog därför dagen var så slö. x) Jag hade spanska och sen ea där jag inte fick så mycket gjort (som vanligt). Och efter skolan drog jag och eve till gymmet där jag praktiskt taget knappt tränade eftersom jag var så himla trött framförallt i kroppen. Jag och eve kom fram till att anledningen kan vara att det är "den tiden i månaden" för mig just nu och det kanske gör en slö. Men vem vet? Inte jag iallafall.'

Jag har ingen aning om hur man lägger ut egna videor så då får ni tyvär inte se när melker var match knatte. :/
Lägger iallafall ut en bild på hur jag hade sminkat mig på djurgårn matchen.

Om man inte ser så hade jag röd/blå/gula ögonlock.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Aqve och Conne

ballt ju!! fast det är ju aik som gäller!:D <3

2009-01-14 @ 19:44:51
URL: http://aqveochconne.blogg.se/
Postat av: Aqve och Conne

ballt ju!! fast det är ju aik som gäller!:D <3

2009-01-14 @ 19:44:55
URL: http://aqveochconne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe, kanske inte aik. Men jag hejjar inte heller på djurgården, ville bara komma in i rollen som djurgården fan om man ändå var där liksom. Det är brynäs som gäller ;)<3

2009-01-15 @ 13:13:24
Postat av: emilie

// emilie

2009-01-15 @ 13:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0