Vem vill ha en måne?

Hallu

Sitter här och renskriver det jag gjorde i eftermiddag och jag behöver en paus så jag skriver ett litet inlägg. Vi har ett no projekt i skolan som handlar om... trummvirrvel... rymden.... Gissa om vi haft det många gånger. Det projekt vi gör nu heter Vem vill ha en egen måne och det har vi haft en gång förut. Det var i typ 6an vi hade det förra gången. Det går ut på att göra en resekatalog om rymden och alla planeter o.s.v. Så jag letade reda på det hemma och har använt mycket info som jag skrev då till den här gången. Man tjänar fan på att spara massa gamla projekt. x)

Nu har jag laddat ner massa paramore och dreamgirls låtar, eftersom jag älskar dreamgirls filmen och låtarna i den. Och så har jag upptäckt bandet paramore efter twilight filmen som de har två låtar i. Har hört några låtar förut med dem men det är inte förrän nu jag har öppnat ögonen/öronen och börjat ladda ner låtar med dem. 

nej, men nu måste jag fortsätta renskriva lite. 

Bye bye 
xoxo  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0