Grattis Eve 17 år!

Hello,

Har varit dålig på att skriva de senaste dagarna men jag har antingen inte varit hemma, inte suttit vid datan eller inte orkat. Men här kommer en liten update på vad som hände de två senaste dagarna.

Men innan jag börjar skriva ngt så måste jag säga: GRATTIS EVELINA ANDERSSON PÅ 17 ÅRS DAGEN! 

Och när jag har fått det sagt så börjar jag... Igår var jag, melker, pappa och tess på djurgården match. Melker hade vunnit på en tidigare djurgården match (mot brynäs som vi hejjar på i familjen) att han skulle vara match knatte på den här matchen mot lindköping. Han fick tre extra biljetter så jag bjöd med tess eftersom hon är ett stort Djurgården fan. Matchen slutade 5-1 till djurgården. Det var riktigt maffigt att se när djurgården gjorde mål eftersom djurgårnklacken blir helt galna. Om ni kollade på matchen (och det visas på tv) så var Melker den matchknatten som åkte först när de åkte in med flaggorna och hade blå och röd tröja på sig. Kan lägga ut filmen jag filmade in där i början på honom imorrn.

Idag fyller Eve som sagt 17 år. Bara ett år kvar tills hon är 18 och som hon säger: Nu när jag är 17 så säger alla 'du vet hon som är runt 17-18' istället för när hon är 16 och alla säger 'du vet hon som är runt 15-16'. Så det har hon glatt sig år nästan hela dagen.
Vi hade en valig dag idag med ea och slöjd och efter skolan åkte ja, tess, anna, karro, malin, lina, henning och niklas hem till mig för att äta innan vi skulle på bio med eve och pojkvännen Markus. Vi köpte nudlar på coop och gick hem och lagade det hemma hos mig.
Runt 5 åkte vi in till stan där vi mötte Eve och Markus. Vi kollade på filmen Changeling. Den var så himla bra! Det var lätt den bästa filmen jag sett på länge. Den slog till och med Twilight (filmen såklart, ALDRIG att den skulle slå böckerna). Det var en riktigt sorglig gråtfilm med Angelina Jolie. Hon gick in i rollen så mycket att man älskar filmen nästan bara för henne och hennes skådespeleri.-Jag rekomenderar den starkt. Lägger ut trailern så ni får se lite vad jag snackar om.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0