Party, party

Hola

Ikväll hade jag och eve en filmkväll där vi kollade på film (såklart) och fixade våra naglar. Hon hade köpt sånna här tippar/toppar eller vad det heter som man sätter på nageln så att den blir längre. Det är inte som en hel lösnagel utan bara den här vita delen man har uppe på nageln.
 
Vi kollade på hellraiser. Som var en dålig skräckis från 80- talet. Den var faktiskt riktigt dålig så jag varnar er för den filmen. Men om man vill se äckliga- oäkta kroppar, blod och annat äckligt så kolla på den.
Andra filmen var fight club med brad pitt. Den var helt ok, men jag tror att jag skulle ha uppskattat den mer om jag hade kollat hela tiden på filmen. För jag var så upptagen med att sätta tipparna/topparna rätt att jag inte kollade så mkt. Så jag måste kolla om på den för att riktigt fatta, för den var ganska kompliserad. Men jag rekomenderar att se den (men inte för de som är väldigt känsliga för blod, för det var riktigt blodigt mestandels av filmen).

 

Har glömt att lägga in bilder på hur jag såg ut på julafton och nyår, så här kommer lite bilder.

Jul:
 


Nyår:



Säg gärna vad  ni tycker om mitt svarta hår som jag har på nyårs bilderna, vill höra vad alla tycker!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Aqve och Conne

Ditt hår blev skitfint emilie, har alltid tyckt att du passar i mörkt!!:D pussar!

2009-01-07 @ 13:42:08
URL: http://aqveochconne.blogg.se/
Postat av: emilie

tack så mkt :) är verkligen nöjd med färgen :) <3

2009-01-07 @ 22:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0