bättre sent än aldrig

Shallo

Idag har jag varit riktigt, riktigt trött. Efter att jag hade jobbat och varit på KLARA Gymnasium på öppet hus, när jag kom hem, så gick jag och lade mig på sängen direkt. Jag läste lite först i ett försök att hålla mig vaken men gav upp och släckte lampan när jag inte kunde fokusera mig på ngt i texten för jag var så trött. Då var klockan bara runt 5 kanske. Nu är jag också riktigt trött och måste faktiskt gå och lägga mig snart (men det kommer jag inte göra). 

Det som jag är riktigt trött på är alla, överraskande nog, unga pojkar (i min ålder) som är så himla överkåta. Jag tror inte att jag är den ända som har börjat snacka med ngn kille som har kontaktat en genom internett och efter att ha snackat lite så säger han "sätt på webb så att jag kan få se din kropp". Jag menar, först så verkar de rätt gulliga och snälla och så tänker man att han inte är som alla andra snuskpojkar. Men tio minuter senare märker man att han är som alla andra. 
Det är bara en lite sak jag är riktigt trött på. Så från och med nu gäller det att inte acceptera lr ge ut msnen till en pojke man inte känner bra (jag kanske borde ha upptäckt det lite tidigare, men vafan, bättre sent än aldrig).

xoxo  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0