Varför denna konstanta huvudvärken?

Helloo

Har precis kommit hem från att ha varit på öppet hus på Globala Gymnasiet. Jag har nästan bestämmt mig att jag vill gå global inriktning, men, såklart, finns det typ bara två skolor med den inriktningen- globala och jakangymnasium. Och alla som känner mig vet att jag absolut inte vill gå i jakan. Problemet med globala är att det är så himla höga intagnings poäng, därför kan jag inte komma in. :(

Varför denna konstanta huvudvärken? Har haft ont i huvudet i typ en vecka nu och den vill inte försvinna.
Först trodde jag att det berodde på sömnbrist, som det säkert var också, men nu kom mamma på en annan anledning. Hon tror att det kan vara en blandning mellan att jag suttit för mkt vid datan och att jag börjar se dåligt. När hon sa det föll allt på plats. Så i helgen ska jag gå till en optiker och kolla ögonen. Snälla låt det vara ngt fel på ögonen, så att jag inte är allmänt konstig, utan att det faktiskt är ngt fel med mig. x)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Aqve och Conne

svar: yes, lyllos henne!



kommer till sthlm näst, nästa helg :D



kram

2009-01-29 @ 21:53:01
URL: http://aqveochconne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0