La España

Hello folket,

Imorrn bar det av igen som sagt. Denna gång till la España. Kommer bli skönt som f*n! Med det här piss vädret i Sverige så känns dt inte dåligt att komma iväg till solen, dt må jag säga. Kommer sakna allt och alla som möjligt. Men säger som vanligt... HÖR AV ER. ;)

Var hos äldsta kussen igår och hälsade på henne, hennes man och deras lilla bebis Alva. Hon är iofs ingen bebis längre men Sjukt söt ändå. x)


Hittade en kul bild från vittra, från typ den sista veckan med min saknade vän malin og jeg... VITTRA buhu!

Kommer säkert inte hitta ngn data i spanien så om jag inte slänger in ett inlägg imorrn innan jag åker, så so long again!
xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0