Im baaaaaaack

Hemma igen!

Now im back! Fy vad härligt jag har haft det alltså. Jag är nästan lite deprimerad nu efter att ha lämnat värmen. För varmt var det i Spanien det må ni tro. Har lyckats få mig en liten brun nyans på kroppen, men dt är ändå en lång bit kvar tills man kan kalla dt brunt... Meeeen, sa jag att dt var varmt? När man kom tillbaka till sverige fick man nästan en chock, helt serri.. Jag måste också nämna att det finns sjukt snygga killar i la spain. Så ni svenska pojkar kommer få lite competition om ni åker dit ngn gång.
Såååå, nu är man alltså tillbaka. Men tyvär så åker jag imorrn igen denna gång till öland. Det är helt sjukt att jag åker nu igen, är liiite irriterad på mina föräldrar. MEn jag kommer nog ha ganska kul där ändå... Ska träffa lite kul folk som bor i de trakterna, så vi får se...

Tänker skriva lite plus och minus med resan till la españa.
Det bästa med Spanienresan:
- Värmen/Solen
- Ögongodiset
- Alla olika söta affärer och stånd där man kan köpa smycken m.m. ^^
- Sa jag värmen?

Det dåligaste med spanienresan:
- Saknaden av vännerna
- när jag blev attackerad av en apa... det var INTE kul
- att man inte är 18 än, fan va mycket barer och kul nattliv det är där
- fick ett j**la sår på bröstet av att ha bränt mig i solen
- att jag fick slut på pengar så snabbt ^^

Det var det, orkar inte skriva mer x)
Här kommer lite bilder från resan:
1.  2.  3.  4.
5.  6.  7.  8.
9.  10.  11. 12.
13.  14.  15.  16.
17.  18.
--------------------------------------------------------------------------------
1. Första dagen med ett väder som höll i sig de hela två veckorna, skulle ni klaga?
2. Första dagen på restaurang
3. Utsikten från första veckans hus
4. Badning i havet med klipphoppning
5. "Ojos que no han visto granada, no han visto nada"- So not true!
6. Poolen i första huset
7. Badning i poolen med syskonen
8. Sealife lr vad dt hette, faktiskt riktigt coolt
9. Jag och bror på en amerikansk restaurant
10. Dags för aqua land och boomerang...
11. snart är dt våran tur...
12. och wohooo
13. Far till vänster, jag till höger.. vem kommer vinna tror ni?
14. Vill tillbaka!!!
15. En av måååånga dryckes pauser
16. Bror och apan som ca 5 min senare attackerar mig... apjävel 
17. Fast alla apor var inte onda
18. Jakan gänget som vi träffade den näst sista dagen

Nu orkar jag inte lägga in mer ^^
 
Vi hörs om en vecka igen! :)
xoxo   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0