Home sweet home

Hola Amigos! Home again!

Dt är ganska förvånande. Men dt är J**ligt skönt att vara hemma igen. Kanske beror dt på att man vet att man kommer träffa allt folk igen som man saknat så mkt och som man inte har träffat på vad som känns som en evighet. Så nu är jag redo för er gott folk! Bring it on!

I London hann jag de senste dagarna göra detta:
- Gå till Madame Tussauds (woho!). Det misslyckades ju första gången jag försökte gå dit, men andra gången drog jag dit med mamman i familjen jag bodde hos. Det var fan kul där, men med annat och mer folk så skulle dt nog varit roligare.
- Gå till Primark, än en gång x)
- Åkt till Notting Hill och storshoppat på den berömda marknaden på Portobello road. (Rekomenderar verkligen att åka dit om man är i London ngn gång! Men bara på fredagar)

Och sen lite mer som jag inte orkar skriva ner men som kanske kommer med på ngra bilder som jag senare ska ladda in i datorn... Meen ooooooorkar inte göra dt nu.

Juste... JAG KOM IN PÅ MITT GYMNASIUM! Puh! Vilken relief asså. Nu kan man släppa dt och börja bli nervös över hur dt kommer bli där istället.

Hör gärna av er om dt händer ngt i veckan! :D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0