Trevlans

Tjena!

Igår var faktiskt en väldigt trevlig kväll.
Dt började med att jag och eve möttes i centrum runt kl 4 och åkte sedan hem till mig där jag delade ut lite presenter från london. Köpte ett par örhängen, solglasögon och en ring till eve.

Sen kl typ halv 6 åkte vi till station där vi mötte upp tess för att åka till stuuuuuvsta. Det blev till slut bara jag och tess som åkte dit p.g.a. att eve behövde åka hem. Men väl i stuvsta träffade vi samma gäng men med lite nya ansikten. Som vanligt satt vi och chill/krökade lite i andens växthus. Faktiskt ett mysigt litet växthus, speciellt för sånna här tillfällen. Men när Stina och hennes kompis Lovisa kom så blev det lite trångt. Men då var det bara att trycka ihop sig, vilket inte var ett så stort problem. xp

Vi sov kvar där eftersom det är inte så kul att åka så långt hem mitt i natten plus att man inte riktigt vet när de sista tågen går, så dt blir jobbigt. Som tur var blev dt ingen soffsovar natt, som dt skulle ha blivit hemma hos anden om jag skulle sovit där. Hittade ett annat ställe att sova på som var en liten bekvämare sovplats om man säger så...

Var tvungen att gå upp kl 9 imorse för att hinna hem från stuvsta till kl 12. Det för att mamma hade sagt att våra gäster skulle komma då... Var lite skeptisk med tiden, men åkte hem ändå. Men sedan när jag kommit hem visade dt sig att de inte alls skulle komma kl 12 utan typ kl 6... Lite drygt att få veta dt efter att vara tvungen att gå upp 9 med inte många timmars sömn och dt egentligen inte var nödvändigt. Tror inte jag är den enda som inte gillar att gå upp tidigt efter en helkväll ute... Liiiiiite drygt.

Men iallafall, ska inte tråka ut er mer än vad ni redan är.

Lägger bara in en video på en av mina favvo låtar med Mr. Jackson, lr Jacko som han kallas i england. 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0