I dont like it, not at all

Hej.

Nu är jag lite irriterad. Har lämnat in min mobil på lagning och de hade ingen lånemobil så fick ta en gammal mobil hemifrån. Hatar den. -.- Eftersom jag inte är så teknisk av mig och kan typ inget om mobiler så trodde jag att alla kontakter sparas på sim kortet. Men nej, så är det såklart inte. Det sparas typ på minneskortet, lr mobilen lr vad dt är. MEn inte på sim kortet iallafall. Och såklart har den gamla mobilen inget minneskort hål lr fack, lr va fan man säger, så jag fick lite damp... Men jag får tänka på att jag kommer få tillbaka min älskade mobil om ca två veckor...TVÅ VECKOR...

Som tröst, köpte mamma ett par jeans till mig. Dt var egentligen inge tröstbyxor, men jag älskar när mamma är på "köpa allt emilie "behöver" läge". Så utnyttjar det lite ibland...

Nej, nu är jag för irriterad på min nya piss mobil så vill inte sitta vid datan längre..

xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0