Sommarlovs summering

Helloo

Imorrn bär dt av till underbara Larsbo. Fan vad skönt dt kommer bli. Dt kanske inte låter så kul att vara utan dator och civilisation en hel vecka. Men dt är j**ligt skönt faktiskt. Man har tid att vila ut. Och dt är precis dt jag behöver. Kommer sakna många personer, men som tur är tar jag med mig en väldigt viktig person dit...Evelino! Vi vet att vi kommer vara riktigt trötta på varann när veckan är slut, men dt riskerar vi för att umgås den tid vi har. Eftersom bara några dager efter vi kommer hem från Dalarna så åker jag till härliga LONDON on my own. Kommer bo hos några vi känner.  Till London kommer det vara skönt att åka till gott folk. Tror ingen säger emot dt. Och typ direkt efter jag har kommit hem från London ska jag till La Espania med familjen. Ännu med SKÖNT. Men efter Spanien vet jag inte riktigt vad som händer. Då kanske dt bär av till Öland lr ngt sånt tråkigt. Får se. MEn hör gärna av er  även ifall vi inte kan ses. Vill se hur dt går med era liv utan mig... Vet inte riktigt hur många som klarar dt... ;-D 

Där var alltså en liten sommarlovs summering... Kommer uppdatera så mkt jag kan, även ifall dt kanske inte kommer komma så många tillfällen. Men får försöka.

Ha en trevlig sommar!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0