Aj..

Aj, min fucking näsa. HUR kan dt göra SÅÅ ont att slå i näsan? JAg FÖRSTÅR inte. MEn jag förstår iallafall Ellens smärta när hon bröt näsan. Herreguud...

Idag vare sista dagen i Vittra Jakobsberg för oss nior. Fan vad hemskt när man tänker på dt. Och såklart så är dt på sista dagen jag får en rejäl nässmäll; vi nior spelade match mot pedagogerna och bara typ 5 min in i matchen får jag hela ceasar vidal på min näsa... AJ! Så fick gå tillbaka till skolan och ringa mamma för att sedan bli hämtad hem. Men kom tillbaka till ett för att eve ringde och sa att pedagogerna hade ngn överraskning på g. Hade inte så ont då, men va jävligt slö och hade typ ont i hela huvet. Ingen behaglig känsla jag hade då...

Tog en ipren som värkade ett tag, men den har typ börjat släppa nu. Så dt börjar göra ont igen, speciellt i huvudet. Men får se hur dt blir...

IMORRN ÄR DT SKOLAVSLUTNING!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0