Herregud

Hello

Har inte skrivit på typ 2 dar så här får ni en liten summering av vad som hänt:

I söndags gjorde jag inte mkt på dagen. Men runt kl 5 åkte jag och eve in till stan för att gå och kolla lite i affärer innan vi mötte upp Lina, Karro och Tess för att kolla på My Bloody Valentine 3D... Det var seriöst den värsta film jag någonsin sett. Det räckte inte med att folk blev mördade av en syco gruvarbetare som han typ styckade upp med sin hacka, hetere dt? Men man skulle se allt i 3D, så dt blev ännu mer verkligt, och aa fy fan. Men den var bra, bara väldigt för grov för mig. Ingen som har blodfobi ska kolla på den iallafall.
Efter filmen åkte jag, eve, tess och lina för att möta henning i jakan. Vi satt i några timmar under tak i det lilla gula dagiset vid mig eftersom dt spöregnade och rökte lite battenpipa och hade dt trevligt.

Igår hände ngt som gjorde att igår kväll blev den värsta kvällen i mitt liv. Dt är absolut ingen idé att säga vad som hände här, men de som var med har nog samma syn på kvällen som mig.
På dagen, runt 4 åkte  jag, eve och henning in till stan för att köpa lite olika saker. Eve hittade ett par shorts som var perfekta sommarshorts. Och jag hittade ett par bagy (?????) jeans, fast dt var iochförsig i söndags men kollade på dom igen igår, som var skiiiiiiiiiiiiit fina. Blev förälskad direkt när jag tog på mig dom. Men jag gjorde misstaget att inte kolla priset innan jag prövade dom så blev lite ledsen när de kostade 1400 kr. DET är inte i min prisklass tyvär.
Runt kl 8 åkte vi till kalhäll där anna, hennes kompis sofia och tess var. Det började skit kul men det slutade inte precis som jag hade velat. Men idag mår alla som var med bra, och dt är dt ända som betyder ngt.

Idag blire packning som gäller tills Jag och la familia ska till landstället i Dalarna på torsdag. Herregud vad jag längtar!

Ger ett litet smakprov av den grovaste filmen jag ngnsin sett.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0