Onsdag

Hello

Vaknade typ kl 1 idag, fan va skönt. Saknar inte skolan alls vid dom tillfällerna då man vaknar sent.

Runt kl 3-4 ringde eve och sa (om hon säger ngt så är man tvungen att lyda) att vi skulle på picknick. SÅ dt var bara att packa väskan och åka in till centrum för att möta henne där. Där mötte vi också Stina och Nadia. Efter lite matshopping så åkte vi till söderhöjden där dt finns ett skit fint ställe med utsikt över...damdamdam... IKEA och barkaby handelsplats! Whoho. Fast faktiskt fint. x) På bussen dit mötte vi upp med henning, kanske borde nämna det. Iallafall, där på berget var dt skit skönt att sitta tills dt började bli mörkt och alla myggen kom fram. Fast vi blev faktiskt ganska roade med myggen eftersom vi fångade dem i glas, satte glasen uppochner och blåste in rökpiperök i dem. Ganska kul faktiskt att få se att de äntligen fick lida lite för sina synder= vara otroligt dryga och blodsugare. Så om man inte har ngt liv kan man vara ganska sysselsatt med dt ett tag...

Så nu sitter jag här helt otrött framför burken och vet inte riktigt hur jag ska spendera resten av kvällen. Men dt känns som en ganska bra idé att gå och lägga sig snart eftersom jag har en ganska stark känsla av att eve kommer ringa och väcka mig runt kl 9 imorrn... 

Juste, får inte glömma att fråga efter bilderna från idag av eve. För vi tog ganska många ruliga bilder... x)

xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0