Lördag, första sommarlovsdagen

Helloj

Idag vare första sommarlovs dagen även ifall dt inte kändes som dt med detta piss väder. 

Idag på dagen så vare städning och ner till centrum för att hämta min efterlängtade mobil på schemat. ÄNTLIGEN är min mobil klar säger jag bara! Den har varit så efterlängtad så dt inte är sant... 

Runt kl 6 kom gästerna för den årliga grillfesten. Min äldsta vän Natte och hennes familj kom plus en annan som vi också kännt sjukt länge. Det blev en lyckad kväll med Buzz spelande och Sing Star. Och såklart god mat. I slutet av kvällen så spelade vi upp massa låtar som påminde oss från tiden i London (vi bodde ju i london när jag var typ 4-7 och det var där vi lärde känna familjerna som var hos oss ikväll). Det blev S club 7, Spice Girls, Britney, Nsync och många fler.
Nu vill ja ha sol, värme och larsbo. För dt e dt som menas med sommarlov för min del.
Var e solen? var e, var e soolen?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0