Om 2 veckor är dt över...

Hola!

Det var inte förrän igår då eve skrev ett inlägg om skolavslutingen som det verkligen gick upp för mig att det bara är två veckor kvar av skolan. Visst, det är helskönt att sluta skolan och få sommarlov, men tänk hur mycket man kommer sakna alla vännerna. Förra året hade man sin säkerhet och kunde tänka; "Visst dt är svårt att separera från vännerna just nu, men vi kommer ändå träffas allihop när sommarn är slut". Och nu kan man tänka; "Okej, den personen kunde inte göra något i helgen. Men vi kommer ändå ses i skolan på måndag". Nu kan man inte tänka så längre... Och det känns riktigt sorgligt. Kommer gråta som en liten mes på skolavslutningen, det är en sak som är säker iallafall. Visst jag vet att alla vänner kommer ses ändå, men man har ändå inte säkerheten kvar att kunna träffa dom varje dag i skolan.

HUR KOMMER JAG KLARA MIG UTAN ER?!?!
Lägger ut lite bilder på personer som verkligen betyder mycket vid denna tidpunkt, som jag inte kommer träffa varje dag längre efter sommarn;
          
Eve, Malin, Snuskan, Karro, Stina, Banana, Lina, Elinn, Teddie, Sparta och Evin. SKulle inte klara dagarna utan er!

Jätte, jätte sorry om jag glömt ngn. Men ni känner ju mig, guldfiskminne...

P.S. Skiter i att jag inte fick lägga ut bilden på dig eve, nu är dt så att jag tycker du är skit söt på den och jag älskar dig så jag bestämmer ;D

xoxo


Kommentarer
Postat av: E L I N

aw, så tog du den fulaste bilden också :*

hihi, men fy va tråkigt! Vi måste liksom börja om på nytt nu :( men vi måste fortsätta träffas :D <3

2009-06-14 @ 22:01:18
URL: http://elinut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0