Helg summering

Hola!

Shit vilken fullproppad helg dt har varit. Och vette fan hur många timmar jag sovit totalt. Dt e inte många iallafall.

Dt började på fredagen då jag först var på kussens studentskiva. GRATTIS Jannike!
Sen vid halv 8 drog jag, eve och malin till Johannes där dt ibörjan inte var mycket folk men senare rullade dt in mer och meer folk. Riktigt nice blidde dt till slut. 

På lördagen så åkte jag in till stan med Aqve som var i sthlm över helgen och Ilona. Aqve hittade lite saker, men dt enda jag köpte var mat. Var ganska så hungrig då asså.

Var helt död efter jag kom hem från stan. Aqve drog fan runt oss skit långt i sökandet efter en mcdonalds där dt inte var proppfullt, eftersom dt var match så var dt fullt med folk i stan. xp Men till slut hittade vi en så TACK aqve för att du drog runt oss så lång, dt var dt värt. Men iallafall. Var helt död men efter att ha suttit och skrikit till matchen, pga att Sverige sög, så bestämde jag mig för att dra till stuvsta med tess på pokerkväll hos Anden. Mycket trevligt folk, mycket roligt folk och mycket galet folk. Ngra lite galnare än andra... Nämner inga namn. ;D Men dt är bra med galet och roligt folk, då får man sig ett gott skratt. Jag och Tess orkade inte ta sista tåget så vi sov hos anden (dt blev inte många timmars sömn där eftersom en kille som heter Patrik som också sov över typ låg och skrattade och pratade hela natten). Jag, Tess, Patrik och Dan slaggade hos anden. Mysigt, mysigt. Vi alla vaknade och var skit sugna på pizza så vi drog och åt PIZZA. xp 

Dt tog ett tag för oss att komma hem, pga orken man måste ha för att åka hem därifrån. Meeeen, vi kom hem tillslut och nu är jag riktigt trött. 

Sorry för dt långa inlägget.
xoxo   

Kommentarer
Postat av: aqve

HAHAHAHHAHA!:) VARSÅGOOOD GUMMAN!

loveu<3

2009-06-07 @ 23:30:31
URL: http://aqveochconne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0