Were gonna make that change today..

I'm baaaaaaaaaack!

Saknat mig? Dt är såklart ni har gjort. Synd bara för er att jag åker imorrn igen. Den här gången blir dt till...LONDON! Fan vad skönt dt ska bli att komma dit. Har inte varit där på flera år så har tjatat skit länge på att åka dit. Och nu är dt äntligen dags. Man känner sig lite hemma när man kommer till London (dt är säkert för att jag har bott där, döh!). Ska se till att ta mkt kort. 

Juste glömde nästan att berätta om hur dt har varit i Larsbo... Dt har varit skit skönt faktiskt. Man hinner liksom sova ut ordentligt. Så nu är jag rätt så utvilad. Eve har tagit lite bilder så lägger ut dem efter jag kommit hem från la London. 

OCH juste! R.I.P Michael Jackson! Bara 50 år... sorgligt faktiskt. Att han har dött alltså.
Jag lägger ut en av mina favoritlåtar med honom;
 
Nej, nu måste jag fortsätta packa! So long! Jag skriver igen om en vecka! ;)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0