Ajj

Hello

Jag kanske inte nämde igår att jag ramlade ganska hårt i backen, för det gjorde jag. Som tur var var det den sista dan och de sista åken så jag blev inte så påverkad av det då. Men senare på dagen kände jag att jag hade riktigt ont i mina armar, som jag senare kom på att jag måste ha sträckt båda armarna nrä jag ramlade (låter kanske inte så troligt, men det är den ända anledningen jag kommer på).

Idag har jag fortfarande ont i armarna och har piss ont i huvudet eftersom jag slog i det hårt. Jag hade hjälm som inte hjälpte så mycket, men tänk om jag inte hade haft hjälm. Hur skulle det gått då? eftersom det gör så himla ont nu efteråt när jag hade hjälm på mig.
 
Jaja, orkar inte med något idag pga det, så jag ska ligga hemma och bli bättre tills imorrn då vi ska till romme med skolan. Måste göra svenskan också...


En av nattes alla verk med solglasögonen (?) när vi solade.

xoxo
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0