Dagen innan torsdag

Hellu

Idag i skolan hade jag på förmiddagen spanska, som var överraskande roligt. Jag, Karro och Nisse var de ända som var där från gänget och vi hade faktiskt kul. Patricio (spanska läraren)sa som vanligt massa ord på svenska som han uttalar fel och det är alltid roligt att höra. Man skrattar lika mycket varje gång. 

På eftermiddagen hade jag en rätt så tråkig so föreläsning om propaganda och reklam... -.-

Efter skolan drog jag och Tess till gymmet och gymmade i ca en timme. Har världens sämsta kondis nu efter sportlovet och jullovet eftersom man käkar så mkt, lr JAG käkar mycket då. 

Sitter och äter på morotskakan jag bakade igår. Fan vad god den blev! Ska lätt göra den fler gånger efter den här.

xoxo  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0