GRATTIS BANANA!!

Hello

Idag har det inte hänt så mycket speciellt. Men en sak som hände idag var att det är 26 stycken i våran skola som ska testa att jobba med små bärbara datorer i två veckor med projektet vi ska börja med på måndag. Det är ngt projekt som någon skola och microsoft gör för att se om man jobbar bättre med en dator med sig hela tiden. Datorerna fick vi idag iallafall. Jag kanske tar i när jag säger fick. Vi får låna dem varje dag i två veckor. Vi ska hämta ut och lämna in dem på dagarna, så vi får inte ta hem dem. Det är synd, för de är så bra. Det är verkligen det senaste inom datorer, tror jag. Iallafall det senaste microsoft visa. Det är riktigt coolt.

I helgen händer inget speciellt, om inte gänget ska ha ngn filmkväll, men jag vet inte.

Förresten, Anna Banana fyller år idag, så gratta henne ni som känner henne! ;)


Grattis Ana Banana

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0