J***la piss dag

Igår och idag var två dagar då ALLT, precis ALLT gick fel. Igår så hade jag skrivit en sida analys till so projektet, men såklart så sparades inte det, så nu måste jag börja om på den. Idag började dagen med att jag var himla deppig för att min analys försvunnit, sedan, runt halv 10, så fick jag så ont i huvudet så jag vet inte vad. Men ingen hade ngn huvudvärkstablett så hela jag var helt död. Resten av dagen gick ganska bra (förutom huvudvärken som förföljde mig hela dan), jag och eve spelade in våran kampanj som film till so:n. Det gick... bra. Men eftersom jag var så glad med att det gått bra med filmningen så går det inte att ladda in videon i datan... Typisk min otur.

Resumé av dagen: Bajs

xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0