Måndag i skolan

Hellu

Sitter just nu i skolan och skriver på den lilla laptopen vi har fått låna av skolan. Det är nåt projekt som microsoft gör och de har valt 23 i våran skola som ska vara med i det projektet. Och jag är en av de utvalda. XD  Vi ska ha dem i två veckor under projektet vi har nu.

Brevid mig sitter snuskan och försöker komma på vad hon ska skriva om. Mitt emot mig ska Henning sitta, men han försvann. Jag vet egentligen inte heller vad jag ska skriva om, jag har valt kameraövervakning (det är so så det ska handla om någon samhällsfråga), men tror att jag ska ändra för att jag inte riktigt brinner för det ämnet. Och det vill jag göra om jag ska skriva om ngt. Menmen, får se...

Have a great day everybody
xoxo

Kommentarer
Postat av: Kärruu

vad har vi sagt om att blogga på skoltid? :O

2009-03-09 @ 17:37:54
URL: http://karolinajonhagen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0