Onsdag

HELLO

Har inte skrivit på några dagar, men har haft för mycket att göra för att hinna med det helt enkelt. Igår pluggade jag så det bara rykte (lr inte). Jag måste ha något syndrom, lr det kanske kallas tidsoptimist. För alltid när jag ska göra något viktigt  till tex skolan så skjuter jag upp det och tänker att jag kommer hinna. Men i slutändan så sitter jag alltid uppe sent och blir knappt klar med uppgiften som ska vara klar dagen efter. För så hände det nämligen igår. Men jaja, något problem har jag, och det kan de flesta som känner mig intyga.

Imorron så kommer förhoppningsvis Ifrah hit efter många dagars prat att göra något, som aldrig blivit av. Men imorrn tror jag att hon kommer lyckas med att komma hit. Hon ska då lära mig att göra små inbakade flätor som jag har lovat Anna att  göra på henne lite för länge. Vi får se hur det blir. x)

Ska försöka göra om min blogg lite nu, så vi får se hur det blir...

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0