Romme

Helloo

Idag har jag som jag sagt tidigare varit i romme. Det blev lyckat även ifall det bara var jag och malin, snö oväder typ hela tiden och att det var blött och kallt. Det hände en del intressanta saker under dagen; det första var att jag skulle lära Malin att åka snowboard, som inte gick bra överhuvudtaget (att jag lärde ut alltså). Det andra var att det vimlade med blattar i backarna så man fick hela tiden höra "ey bree" eller "wiie hur gör man det hära" eller bara massa skrik och asgarv. Det tredje var att Malin tappade sin stav när vi åkte sittlift, så vi fick skynda oss ner för att hämta den. Det fjärde var att det var en "liftare" (sånna som står vid liftarna och hjälper till om det behövs) som stirrade på mig och Malin varje gång vi åkte upp med en sexstolslift där han satt högst upp, det var lite läskigt faktiskt, för han kollade inte bort om man mötte hans blick utan han förtsatte stirra. Lite vierd. Sen hände det inte så mycket mer förutom att det gick skit bra att åka pga att det var riktigt bra backar och att det var lite folk. Kände mig som ett profs när jag susade ner för backarna. xp

   
Jag och Malin i liften


Malin efter att hon hade tappat sin stav

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0