Stina 16 år

Hejsan Svejsan allesammans!

Jag kom för en stund sedan hem från Stinas födelsedags kalas (xp). Hon fyller år idag så hon hade en liten middag med hela gänget från skolan och fyra andra tjejer som jag inte kommer ihåg namnen på. x)
Det var mysigt, men det var lite obekvämt att vi var indelade i två grupper, beroende på vilka man kände. Så gänget från skolan satt på ena sidan av bordet och de andra som kände varann från annat håll satt på andra sidan. Lite vierd men man kunde verkligen inte sociallisera med de där andra brudarna. Men, men vi hade kul ändå.

Gänget från skolan gav Stina en scrapp- book i present. Ni som inte vet vad det är så är det en egengjord bok med massa bilder och fint dekorerade sidor. Boken var skit kul att göra och Stina blev väldigt glad när hon fick den, så det var värt de tre senaste dagars slit. Mycket kul.

Tog tyvär inte mycket bilder ikväll, de jag tog blev bara suddiga. Men jag ska försöka få tag i lite bilder av ngn annan som tog kort, får se om det blir av. x)

Jaja, ska gå och läsa nu så att jag inte är så trött imorrn...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0