Summering

Hallå hallå, det här är X 22, jag söker efter dig....

Om ni inte hört låten är ni efter ----^

En liten summering av idag och igår:
Igår var det Nationella Proven i Engelska. Det gick väl ok, men läsförståelsen gick bättre än hörförståelsen. Jag ÄR bättre på att höra och förstå, men eftersom de på bandet inte kunde prata tydlig engelska gick det dåligt för mig. Efter skolan igår gymmade jag och tess, vi var där kanske i en timme och eftersom det var så proppat med folk gav vi upp.
Efter gymningen åkte jag och tess och åt på Lilla Rött i Barkaby, ni vet dem med de gigantiska pizzorna (som jag knappt orkar äta hälften av). Efter vi hade ätit drog vi hem till Tess där vi hade lite partaj, för oss själva.

Imorse jobbade jag. Ganska tråkigt, som vanligt alltså. 

Efter jag jobbat åkte jag in till stan med... *trummvirrvell*... Aqvelina. Det var skit länge sedan vi träffades så vi hade en del att snacka om. Vi hade först tänkt att fika i stan men hamnade i Gamla Stan efter typ en timmes letande efter ett mysigt café. Plus så var alla caféer helt fulla så det fanns inte plats ngn stans.
Efter vi fikat drog vi till Vällingby där vi kollade lite i affärer ohc så, inte länge dock eftersom de typ stängde precis när vi kom. 
Efter det åkte vi båda hem. Och hemma kollade jag på melodifestivalen. Haha, fan vad bra att hondära Malena vann. Hon var riktigt cool plus så tror jag att det kommer gå skit bra för henne i Europa sen...

Imorrn är det spinning som gäller, och nu är det film på schemat.

Me and Aqve in Gamla Stan

xoxo  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0