Thats what friends are for

Tjenare

Ursäkta rubriken, lyssnar på den låten nu, dt e därför.

Kom för en stund sedan hem från skolan och sitter nu med en skål cheerios och yoghurt här framför datan. Har inget planerat för idag, men ska titta på en film här på datan och läsa lite tror jag. :)

Har jag sagt att jag har börjat läsa om Twilight böckerna? Om inte, så har jag börjat läsa om Twilight böckerna. Just nu ligger jag på trean, läste ettan och tvåan på sportlovet. Jag läser trean, Eclipse, på engelska eftersom de är så mycket bättre på engelska och jag behövde köpa en ny trea för jag hade den på svenska förut, men eve lånade den och jag vet inte riktigt vart den tagit vägen. Så eftersom jag ändå skulle köpa en ny köpte jag den på engelska. I love it, I love it, I love it!

xoxo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0