Mee

Enkelt, svara på frågorna och utmana fyra pers!


Fyra tv program jag brukar se:
Desperate Housewives, One Three Hill, CSI, Wipeout (slut på idéer)
 

Fyra saker jag gjorde igår:
Va i skolan, satt hemma och sölade, kollade på tv, åt mat 


Fyra saker jag längtar till:
Gymnasiet , sommaren, spanien, värme


Fyra saker som står på min önskelista:
Skor, Väska, Kläder, Värme x)


Fyra saker jag avskyr:
falskhet, mycket plugg, beslutsångest, att känna sig ful


 Fyra saker jag tycker om att göra:
Vara med vänner, spela fotboll, lyssna på musik, shoppa (när man har pengar såklart)

Fyra saker jag åt igår: 
Pasta, Macka, Flingor och yougurt, Sockerkaka


 Jag utmanar:
Teresa
Aqve och conne
Nathalie

Kommentarer
Postat av: aqve och conne

jaja,vi antar utmaningen, vänta bara!:D <3

2009-03-25 @ 22:45:22
URL: http://aqveochconne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0