Promenad torsdag

Hej igen,,

Jag glömde att berätta om promenaden vi gick på igår med skolan. Det var friluftsdag och jag, eve, anna och mailn från gänget gick på det. De andra var på något annat. Det var faktiskt helt ok, lite blött och slaskigt men eftersom vi grillade var det kul.
Lite bilder från det då:


Våran lilla skogsmulle Marie

Här är de 5 skaparna till snöbjörnen vi gjorde. Eve, malin, jag, sofia och kajsa

Här är Anna *Jag vill verkligen inte vara här* Wendelin

En liten rolig bild jag tog på Evelina *The outsider* Andersson

När jag och Eve gick hem till mig efter promenaden så grillade vi marshmallows (???) över våra ljus i tv rummet

Det var en liten sammanfattning av gårdagen.

xoxo


Kommentarer
Postat av: aqve och conne

svar: haha jag vet :D jag använder den fortfarande, den är så fin!:D



en stor kram!

2009-03-07 @ 00:04:44
URL: http://aqveochconne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0