Trötto

Hello

Hoppas att alla släckte sina lampor igår för earth hour... Annars säger jag- skäms på er! Så ni bryr er inte om klimatet?...
Hemma släckte vi alla lampor men hade tv:n på ^^. Tycker att det räknas som att jag bryr mig om våran jord. x)

Igår jobbade jag, myste med mamma och syster och runt 11 kom tess och kollade på film och sov här. Var så trött från i fredags (eftersom jag, eve, malin och käru gick och la oss 4 och gick upp 9. Ni kan ju räkna hur många timmar vi sov) så jag somnade när vi kollade på film. Inte kuul, inte kuuuuul.

Idag vaknade jag och tess (iallafall jag) sent och trodde att klockan var 12 men att den var 1 eftersom man ställde om till sommartid idag. Och eftersom jag trodde att jag skulle bort kl halv 2 så fick jag väldigt brottom upp.... Meeeen vi skulle bort kl halv 3 så då stressade jag upp mig i onödan. Mon morbror fyllde år så vi var där tills jag skulle spinna. Fan vad skönt pass vi hade idag. Piiiiisssss jobbigt eftersom det var intersiv pass men jag kände mig duktig när vi var klara.

Gjorde ett test på en sida om vilken Cullen Boy (ja, från Twilight) jag skulle passa ihop med och gissa vem jag passade med..?? EDWARD såklart! Jag har alltid vetat att vi har något extra...
Gör testet vetja!
 
Who is your perfect Cullen boy?


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0