Poop

Hellu

Har inte skrivit på ngra dagar. Men det har inte hänt ngt speciellt att skriva om, så har skitit i det.

Men idag så kommer dt hända grejer alltså. Haha, nej men ska ha en filmkväll här hemma med gänget. Tyvär så kommer inte anna och lina, men vi får fler tillfällen. Det är så svårt att hitta en helg då alla i vårat gäng kan vara med, så om det bara är två som inte kan så måste vi passa på. Kanske tjatar om det men JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN! Då när man inte behöver vara bänkade inne om man ska göra ngt med vännerna. Då när man kan leva ute på kvällarna och inte frysa om man har jacka på sig. Bara två ord behövs: JAG LÄNGTAR!

Veckans skämt: Eve och jag satt på tåget när vi kom på veckans skämt, Poop *spänner rumpan*. (bara vi som förstår)

Äntligen har jag fått bilderna från helgen av karro, från när jag, käru och snuskan var ute och åt. Här kommer en söt bild på mig och karro och en bils på snuskan:

Jag och Käru


Tess

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0