Me Love Spotify

Hellu

Idag har jag haft engelska och bild i skolan. Inte så mycket mer att veta för det hände inte ngt speciellt där.
 
I söndags laddade pappa ner spotify och jag är överlycklig! Tack till den som kom på något så smart som spotify. Ni som inte vet vad det är så är det ett program som man kan lyssna på vilka låtar man vill, utan att behöva ladda ner låtarna först. Som om man redan har alla låtar som finns.
De artister jag har upptäckt där, när jag inte behövt ladda ner låtarna först, är bland andra Phil Collins och metro station. Phil Collins har gjort några låtar till disney filmer, de som är kändast tror jag är den från Björn Bröder: On my way, och så är det många kända i Tarzan som Two Worlds och Son of man. Kolla på dem på Youtube om ni inte vet vilka de är. De flesta av hans låtar är bra, så ladda ner lite med honom vetja!

Fler låtar jag lyssnar mycket på nu är:
Shake it- Metro Station
Mustang Sally- Tom Jones
The boy does nothing- Alesha Dixon
Warwick Avenue- Duffy

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0