Vill ha sommar tack

Hej

Idag i skolan så var det rätt så lugnt. Bara det att man börjar bli såååå trött på vissa personer i skolan. Ska inte nämna några namn, men en tex börjar gråta för vaaad som helst, alltså när hon gör illa sig, och har gjort det ända sedan personen var liten. Jag menar, kom igeen! du är inte ett barn längre. Man måste tåla lite.

Det är bara en av många saker som jag blir irriterad på på människorna i skolan...

Efter skolan så drog jag och några vänner till stan för att tex karro skulle shoppa skor. Det var skit mysigt. Det var ett tag sedan jag och vännerna åkte in till stan, plus så var det fint väder också så det var inte så kallt. Längtar till sommarn nu, då jag tror att vi kommer åka in till stan oftare. Kommigen sommarväder... IM WAITING!!!
jag och mami förra sommaren
Jag och mami förra sommaren, på min konfirnation för övrigt

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0