Kalhälls grillning

Hallå Hallå

Idag vare redovisning på projektet jag har arbetat på i typ 2 veckor... Och jag fick inte ens vara med på den! Hela min grupp har arbetat på en modell av en stad vi har ritat och byggt, som vi har kämpat med dom senaste dagarna. Sen var dt bara "ledarna" för gruppen som redovisade. De vet ju inte allt som vi har gjort, för vi har fått ändra skit mkt och hållt på med massa olika saker. Menmen, om vi inte vinner över åttornas modell och anledningen till att de vann var för att redovisningen var dålig så kommer jag slå ngn...

Idag blire först bio med pappa. Han hade fått två gratis biljetter till filmen Änglar och demoner så den ska vi gå och se på. Efter dt ska jag skynda mig till kalhäll där gänget och några andra från skolan kommer vara och ha en liten grillning, som vanligt... Kommer nog bli bra, men vet bara inte vart jag ska sova inatt...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0