Sjöbergska bal 2009= succes

Halloj alla schtekare

I fredags var dt bal. Fan va kul dt va asså. Dt var lite segt ibörjan och under middagen. Men så fort musiken startade och alla kom ut som sitt rätta jag på dansgolvet, så var det drag alltså. Dt var kul att alla dansade med alla och att musiken var helt okej, men fjortisdunken som spelades lite då och då mellan de bra låtarna var inte speciellt uppskattad. Men dt gick att dansa till, så dt var lugnt för mig. För att sammanfatta kvällen, så var den väldigt lyckad.

Igår så var jag hemma hos eve hela dan. Jag sov hos henne från fre-lör och lör-sön. Runt kl 5 så gick jag, eve och mailn och badade i en liten badplats i bålsta. Och fy faen vad kallt dt va. Så ett långdopp blev dt inte. Så vi drog hem till eve igen och träffade sedan anna, stina och henning i bålsta centrum. Vi köpte lite mat och drog sedan tillbaka till badstället igen för att ha picknick. Lite senare kom hannes och gabbe. Men gabriel stannade inte så länge, han fick skjuts hem runt 2. Kvällen/natten slutade iallafall att vi sov på en brygga ihopkurade med endast tre filtar, då dt var ca 5 grader ute. Inte kuul, men dt löste sig.

Här kommer lite bilder från balen;


Eftersom jag och eve gjorde oss iordning hemma hos eve var vi tvungna att åka tåg till balen. Inte så glamoröst, men vi är inte några glamorösa flickor, så för oss var dt ok


Me and evelino on the way to the prom

Henning den snobben...

Dt var många som höll tal, men mauro och johannes  var de första talhållarna

Eve hade typ världens finaste håruppsättning, gjort av hennes syrra

Sen vare dags för dans

Jag och Malin i slutet av kvällen när vi var helt slut av allt dansande

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0