Rock n' roll!

Heej

Så är man blackhead igen. Riktigt skönt att ha fått dt gjort nu innan balen på FREDAG. Färgade eftersom jag hade en sån hemsk utväxt. Så NO WAY att jag kunnat gå till balen så liksom *använd en lidingö dialekt medan du säger dt högt*! Dt blev riktigt bra, så thanks evelino!

Idag har dt inte hänt så mkt, vi har typ suttit ute och solat hela dan i skolan, så man kan väll säga att dt har varit en riktig slappar dag.  Vi har suttit och målat med tusch idag också. Först pimpade vi (framförallt sara) hennings iup-bok, sen målade både sara och johannes på min arm. Sara ritade en skum fisk som hon kallade "hund-fisken" och Johannes gjorde en skit fin blomma på min hand. Ska be honom måla en likadan med henna efter balen... Flower Power! x)

   
Hade inte orken till att ta ngra seriösa bilder idag, så fick bli att jag posade fjortis och vete fan vad jag gör på den andra bilden...
 
Lägger upp en bild på första gången jag hade svart hår där man kanske ser lite mer av helheten...

xoxo



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0