Långhelg=festhelg

Heej

Shit vilken långhelg alltså! Dt e nästan så att man inte orkar berätta vad som hänt, men gör en liten snabb summering;

I onsdags var jag och kollade på filmen Änglar och demoner med pappa. Den var huuuuur braaaaa som helst, så gå och se den!

Efter filmen drog jag till kallhäll där dt var ganska mkt folk, typ hälften folk som jag kände och andra hälften ett gäng från huddinge. Vet inte riktigt om alla från andra halvan av folket  var därifrån, men de som vi började umgås med gjorde dt iallafall. Fan vilket skönt folk! Vi kom inte hem förrän riktigt sent...tidigt på morgonen...

I torsdags var gänget först hos teresa sen drog jag, eve, stina, nilkas och henning till huddinge för att träffa några från i onsdags. När vi kom till huddinge blev vi skit uppskrämda av andreas, en av killarna som vi träffade i onsdags, för att han sa att dt var ett gäng (som för övrigt stog typ 10 meter ifrån oss då han sa dt) som slår ner folk för ingenting. Så vi ville dra hem direkt, men vi gick hem till andreas istället och chillade där typ hela natten. Sen drog vi hem, och dt var dt.

Igår gjorde jag ABSOLUT ingenting för att jag var så j**la trött. Snart ska jag dra till tess igen, får se vad som händer ikväll. x)

Lägger ut lite bilder i nästa inlägg....

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0