Sanningen kommer ändå komma fram förr eller senare

Hello

Igår var en riktigt kul kväll. Jag och eve åkte till tess runt 10 där hon, henning, stina, nadia och stinas kompis redan var. Direkt när vi kom innanför dörrn fick vi en bärs i handen och ca en kvart senare var vi lika flummiga som de som redan var där. Det slutade som en riktig trevlig kväll, förutom några snedsteg som en person gjorde. Hoppas att den personen börjar tala sanning, istället för att fortsätta ljuga...


Som vanligt slaggade vi hos tess. Och idag var jag först och färgade mina ögonbryn hos Jessika Sjöström som håller på med lite olika skönhets behandlingar m.m. Efter det åkte familjen och kollade på lillasyrrans dansuppvisning, hon var riktigt duktig. Efter att se så många dansa så får dt mig att spekulera om jag vill börja dansa igen... Får se om dt blir ngt...


Älskar denna bild, eve gör den så kallade arga fjortis minen= puta på läpparna och se så arg ut som möjligt.

xoxo


Kommentarer
Postat av: stina

vem är det som ljuger? :/

2009-05-24 @ 20:34:21
Postat av: Elin

Vem är Jessika Sjöström? :O

2009-05-27 @ 14:41:36
URL: http://elinut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0