Valborg

Hello

Valborg blev inte riktigt som vi planerat, men det blev ändå lyckat. Jag och eve hade ju tänkt att chilla lite hemma hos mig, sen gå till kvarnen där det skulle finnas brasa och mycket folk, sen så skulle vi se vad som skulle hända.
Istället så åt vi hemma hos mig först, som var skit mysigt, sen drog vi till kvarnen där det inte var ngn bsasa och fanns inge folk. Så det blev att vi följde med stina och nadia till deras kompis...elias? där det var lite fest. Sen runt 11 drog vi hem igen, dt var inte precis en "mega fest", men rätt så ok. Vi kom hem runt 12 och gick, efter mycket, mycket dans, mat och sång, och la oss runt 3.

That was my Valborgday.
Snart ska jag hem till tess där dt kommer vara ngn slags partaj. Vet inte riktigt vilka som kommer, men vi får se.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

så du vill alltså inte erkänna att jag var med er på valborg va? o:

I knew it!

2009-05-06 @ 19:53:45
URL: http://kallbooom.blogg.se/
Postat av: emiilu

Men ojj då! Förlåt lilla malin balin.

Allt folk; På valborg var jag även med min pluttilutt malin källbom, som vanligt så gjorde hon att kvällen blev mycket roligare.

Nöjd nu lilla balin? x)<33

2009-05-08 @ 19:00:35
URL: http://emiilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0