Ucsh och fy

Hola

Det är inte kul att vara extremt förskyld. Okej om man har lite ont i halsen, är lite teppt, kanske har en botlig huvudvärk och kanske hostar ngn gång ibland. Men om man har allt på samma gång och tio gånger värre så är dt inte så okej längre. Jag känner mig just nu som om jag bara vill lägga mig och sova resten av veckan. Och inte kul är dt heller att jag, eve och sara hade planerat värsta kvällen imorrn och så stoppas dt av min jädrans förkylning. Känner mig riktigt elak som förstör dt. Men jag hoppas att dt kommer komma fler sånna helger x)

Gör som jag; lyssna på John Mayers "Waiting on the world to change"!
Lägger ut en länk på den här ;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0