Photos

Nu blire lite bild maraton från händelser jag glömt att lägga upp bilder ifrån.


En av många säby kvällar vi haft i år. Jag, eve, karro, malin, anna, tess, matilda och lina.

Jag och Anna från hennes överraskningsgrillning, med på bilden är även hennes älskade vattenpipa som hon fick i present den kvällen

jag, eve och anna på spexet. har inte fått resten av fotona än, ska fortsätta kriga efter dem

En liten payback på att evin la ut en vacker *host* bild på mig på hennes blogg. Dock så är inte denna bild ful, men orkade inte leta efter ngn fulare xp

Sparta, evin, karro, sofia och elin efter vi orienterat klart

Vet inte riktigt vad Henning håller på med, men mycket intressant verkar dt vara...

Så, orkar inte lägga ut fler x) Måste fixa spex bilderna, dt e dt som e mitt uppdrag just nu...
xoxo


Kommentarer
Postat av: Evin- blogg älskaren

HERREGUD! Emilie, vänta bara :)

2009-05-26 @ 11:30:05
URL: http://eviinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0