Buuhuuuu

Tjatja (?!)

Är hemma hos natte och co. nu. Natte sitter och kollar på tv medan jag sitter här vid datan. Vi har ätit, pratat sittande och pratat medans vi gick med hunden.

Juste glömde berätta. Mitt smink är försvunnet. ALLT mitt smink är försvunnet. Sa jag att ALLT jag använder är borta? ALLT! Började seriöst gråta när sminkväskan inte låg i min väska. Misstänker att den antingen ramlade ut ur väskan lr helt enkelt att ngn har snott den.. För tror inte jag stängde väskan när jag la in den i den där lilla jävla garderoben igår. Fan va dåligt. Gud va deppad jag va efter dt alltså, när jag satt i bilen hit så bara jag satt och tänkte på massa, massa dåligt. Var typ tyst hela de 45 minuterna dt tar hit. Kände mig väldigt emo. Skulle fan hellre, som jag skrev på fecabook, gå runt med bajs i håret. Men men, Nu är jag på bättre humör, fått lite bättre tankar om att jag får nytt smink (mamma tyckte så synd om mig att hon kommer hjälpa mig med att köpa nytt). Men det är ändå sorgligt. Men jag började också tänka på att om sminkväskan åkte ur väskan så kanske ngt annat också gjorde dt.. Får se imorrn. Orkar inte med allt dt där nu..

Nu ska jag vara lite social. Så vi hörs imorrn, lr senare ikväll.. kanske..
See yah
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0