Damn she's a sexy bitch..

Heeeeej

La precis ut alla bilder från i fredags på fejjan.. Bilden på Pawel i klänning och smink fick konstigt nog mest kommentarer.. Förvånande? Är bara glad att han lät mig lägga ut dem, han är inte rätt för att visa sitt rätta jag iallafall.. Hehe, nej men att han ens gick med på att bli sminkad visar att han är en riktig man som inte rätt för att bli utskrattad.. eller? ^^


Konstigt att den fick mest kommentarer? ^^

Slänger in en bild på moi och Pawlina.. Tyckte dt var rätt så coolt med lila läppstift.. ^^ Lr vad tycker ni??

P.S. (BLUNDA ALLA KILLAR NU) Känner att lingonveckan är på gång, har ont i la boobs.. Asså verkligen ONT.. Ni vet hur jag känner mig, visst flickor? ^^ Ha liiite sympati för mig ^^

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0